Producten
Yes, al onze producten worden getest door een onafhankelijk laboratorium. Daarnaast worden ook alle grondstoffen getest door onze producent. Zo weten we zeker dat de producten veilig zijn.
Het merendeel van ons assortiment is allergeenvrij, maar niet alles. Je kunt de allergenen op iedere productpagina vinden onder het kopje gebruik en overig.
Niet alle producten zijn daarvoor geschikt. Op iedere productpagina vind je onder het kopje gebruik en overig of het geschikt is vrouwen die zwanger zijn of borstvoeding geven.
Een groot deel van onze producten is vegetarisch en/of vegan. Op iedere productpagina vind je onder het kopje gebruik en overig of het geschikt is voor vegetariers en/of vegans.
Webshop
De kortingscode via de pop-up werkt alleen voor je eerste bestelling. Ook kan het zijn dat het in de spam-box terecht gekomen is. Als dit beide niet het geval is, neem dan contact met ons op via de contactpagina of mail naar klantenservice@natuurlijkpresteren.nl
Je kunt jezelf inschrijven onderaan iedere pagina op onze website.
Klik op onderstaand op "advies" en vul het formulier zo goed mogelijk in. Onze interne specialist zal je binnen 3 werkdagen voorzien van een advies.
Account
Ja dat mag, een account maken is niet verplicht.
Deze kun je eenvoudig aanpassen in je account. Lukt dit niet? Mail dan even naar klantenservice@natuurlijkpresteren.nl
Klik bij het inloggen op wachtwoord vergeten. Je krijgt van ons dan een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
optie 1 - je bent het wachtwoord vergeten. Je kunt op "wachtwoord vergeten" klikken om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
optie 2 - je hebt de vorige keer zonder account besteld, waardoor je geen account hebt. Maak dan een account aan bij je volgende bestelling.
optie 3 - je hebt het account aangemaakt met een ander e-mailadres. Probeer daarom ook even andere mailadressen die je hebt.
Neem contact op via de chat. Onze medewerkers kunnen kijken of je order goed is binnengekomen. Na 21:00? Stuur een e-mail naar klantenservice@natuurlijkpresteren.nl
Afrekenen
Al onze betaling verlopen via Shopify Payments en Mollie. Deze staan bekend als de veiligste, best beveiligde payment providers ter wereld.
Ook hebben wij als webshop geen inzicht in de gebruike creditcardnummers en safety keys. Alles is dus goed beveiligd en ultra veilig.
Je kunt bij ons betalen met alle bekende betaalmethoden: iDeal, creditcards, Paypal en allerlei lokale betaalmethoden.
Daarnaast kun je ook achteraf betalen met Klarna.
Dat is zeker mogelijk.
Je kunt de kortingscode invoeren op de pagina waar je de adres gegevens invoert. Op de mobiele telefoon open je daarvoor eerst een venster, bovenaan deze pagina.
Je ontvangt bij ons gratis verzending vanaf 39 euro.
Als je een kortingscode gebruikt waardoor het totaalbedrag onder de 39 euro uitkomt, betaal je verzendkosten.
Je kunt dit voorkomen door te zorgen dat het totaalbedrag na de korting boven de 39 euro uitkomt.
Door een klein foutje in ons systeem komt dit helaas weleens voor.
Maak de bestelling gewoon af en stuur een e-mail naar klantenservice@natuurlijkpresteren.nl
We bekijken dan de situatie en storten het bedrag terug op je rekening als het een fout blijft te zijn.
Bestelling
Stuur ons zo snel mogelijk een mail (klantenservice@natuurlijkpresteren.nl) - in sommige gevallen kunnen we het nog wijzigen.
We hebben een razendsnelle levering, waardoor bestelling vaak al binnen 20 minuten ons magazijn verlaten.
Stuur ons zo snel mogelijk een mail (klantenservice@natuurlijkpresteren.nl) - in sommige gevallen kunnen we je bestelling nog annuleren.
We hebben een razendsnelle levering, waardoor bestelling vaak al binnen 20 minuten ons magazijn verlaten.
Ontvang je het product alsnog? Laat het ons weten, dan sturen we je de retourinformatie.
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail nadat wij de order ontvangen hebben. Heb je deze niet ontvangen?
optie 1 - Check even je spambox. Soms komt ons ze mail in de spam.
optie 2 - Check ook andere e-mailadressen die je hebt. Soms vult een klant per ongeluk een ander mailadres in.
optie 3 - Er is een typefout gemaakt in de e-mail, waardoor je de mail niet ontvangt.
Als je wel betaald hebt maar geen mail ontvangen hebt, dan kun je ons even mailen op klantenservice@natuurlijkpresteren.nl
Stuur een mail naar klantenservice@natuurlijkpresteren.nl - je ontvangt dan van ons de retourinformatie.
Stuur een mail naar klantenservice@natuurlijkpresteren.nl - we bekijken dan de situatie en lossen het op.
Verzending
Ja zeker, vul dan gewoon een ander adres in bij het afrekenen.
We verzenden naar alle landen binnen EU.
Daarnaast in overleg ook wereldwijd. Stuur dan even een mail naar klantenservice@natuurlijkpresteren.nl
Yes, je ontvangt van ons een track&trace code waarmee je jouw bestelling in de gaten kunt houden.
We verzenden niet direct naar een afhaalpunt. In de mails die je van DHL ontvangt, krijg je wel de mogelijkheid om een afhaalpunt te selecteren.
Als je op werkdagen voor 21:00 een bestelling plaatst, verzenden we je pakketje dezelfde dag nog.
Levertijden:
Nederland = 1 werkdag
Belgie = 1 - 2 werkdagen
Duitsland = 1 - 3 werkdagen
Rest EU = 2 - 9 werkdagen
Wereldwijd = 7 - 15 werkdagen
Levering
Het pakketje wordt dan vaak afgeleverd bij de buren of afhaalpunt.
In de e-mails van de bezorger kun je op de dag van levering ook klikken op iets anders afspreken, waarbij je zelf kunt aangeven wat je wilt.
Je kan het rondom je huis laten leggen, laten afleveren bij de buren of het laten bezorgen bij een afhaalpunt.
Een vertraging komt weleens voor in drukke perioden. Vaak wordt het pakket dan 1 - 2 dagen later geleverd.
Heb je het pakket 3 dagen na bestelling nog niet ontvangen? Stuur dan een mail naar klantenservice@natuurlijkpresteren.nl
Stuur een mail naar klantenservice@natuurlijkpresteren.nl en vermeld daarbij je ordernummer en een foto van het pakket. We lossen het op!
Soms wordt een pakketje weleens op een verkeerd adres (in de straat) afgegeven. We raden je aan om 2 werkdagen te wachten. Heb je het pakketje nog niet ontvangen? We gaan het dan oplossen. Stuur een mail naar klantenservice@natuurlijkpresteren.nl
Als het langer dan 3 werkdagen geleden is en je hebt nog steeds niets ontvangen, stuur dan een mail naar klantenservice@natuurlijkpresteren.nl
We gaan dan kijken wat er met je bestelling gebeurd is en lossen het gegarandeerd netjes op.
retourneren
Je kunt alleen onaangebroken verpakkingen retourneren binnen 14 dagen. Stuur een mail naar klantenservice@natuurlijkpresteren.nl
Je ontvangt dan de instructies omtrent het retourneren. Na retourneren ontvang je binnen 1 week het bedrag terug op je rekening.
We verwerken je retour binnen 5 dagen na ontvangt.
Je kunt het proces versnellen door ons te mailen nadat je het pakketje op de post gedaan hebt.
Als je een klacht hebt over het product, kun je dit aankaarten door een mail te sturen naar klantenservice@natuurlijkpresteren.nl
Onze interne specialist bekijkt de klacht en biedt waarnodig een oplossing voor je probleem/klacht.
Niet gevonden wat je zoekt?

Niet gevonden wat je zoekt?
Je kunt ons team bereiken via chat, e-mail of telefoon. Bekijk de mogelijkheden door te klikken op onderstaande knop.